ikganaarnz.reismee.nl

Vechten tegen de vermoeidheid

Nadat ik heerlijk onder mijn eigen douche gestaan heb, loop ik weer helemaal fris, fruitig maar doodmoe mijn eigen stad in.

Bij het binnenrijden in Haarlem bleek al snel dat er in 4 weken tijd toch best wel wat kan veranderen. De brug naar de Waardepolder was open, er stonden ineens ondergrondse vuilnisbakken voor de deur, en het speelpleintje was niet meer. De bladeren van de bomen zijn ineens roodbruin, en om half 5 begint het al te schemeren!

Om de jetlag tegen te gaan leek een wandeling door de binnenstad een goed idee. Ik voel me meteen weer thuis. Overal in de stad hangt de geur van speculaas en oliebollen en ik besef me ineens dat ik de intocht van sinterklaas gemist heb.

Buiten Haarlem om zal er ook wel het een en ander gebeurd zijn. Ik heb werkelijk geen idee. Wellicht betalen we tegenwoordig wel weer met de gulden, en wie zegt dat Rutte nog minister – president is? Zorgen voor later. Nu eerst mijn trouwe gele fiets halen, rustig naar huis fietsen, eten en lekker slapen. Ik ben weer thuis!

Ik wil iedereen bedanken voor alle leuke, kritische en lieve reacties, mailtjes en sms’jes. Het geeft mij altijd een goed gevoel als ik mijn belevenissen toch een beetje kan delen. Hopelijk hebben jullie ook genoten. De komende dagen zal ik nog wat puntjes op de i zetten, maar dan zit mijn vaknatie er toch echt op. Tot snel!

J Vera

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!