ikganaarnz.reismee.nl

Rotte eieren en frisse lucht

Dag 11 / 8 november 2011 / National Park

Wanneer ik mijn ogen sluit hoor ik ver in de achtergrond geroezemoes in het Frans en Duits. Het gekletter van het smeltwater op de rotsen, en af en toe een zacht briesje.

Mijn voeten tintelen maar ik ben nog steeds bevriend met mijn leenschoenen. Alleen mijn linkerknie doet zeer, maar bloedt niet. De zon is fel en warm, en warmt me weer op.

Het ruikt hier naar rotte eieren en frisse lucht tegelijkertijd. En toch heeft een broodje ham met een fles water me nog nooit zo goed gesmaakt als hier. Hier op een hoogte van 1886 meter middenin de Rode krater van de nog steeds actieve vulkaan.

Reacties

Reacties

ijda hilbrink

hoi veer,
ik begrijp uit je verhaal dat je bent gaan klimmen
en bent gevallen??? voor de rest is het een beetje
gissen maar zo te lezen vermaak je je prima en daar
gaat het om.dikke kus mams

Vera

Ha ha, ja valt niet mee je evenwicht bewaren met een rugzak op de top van een berg met flinke wind :) Maar alles gaat goed! x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!