ikganaarnz.reismee.nl

Alleen op de wereld

Dag 1 - 3 / vrijdag 29 oktober tm zondag 31 oktober Amsterdam - Dubai - Kuala Lumpur - Melbourne - Auckland

Ruim 33 uur, een grove 16500 km, 4 luchthavens, 6 vliegtuigmaaltijden , 5 films en ongeveer 4 uurtjes slaap later lijkt nu toch het moment aangebroken om me serieus af te vragen wat ik hier in hemelsnaam zit te doen.

Elke kik die ik geef in gate 15, moet zonder moeite ook te horen zijn in gate 1. Alle winkels zijn dicht. Er is op de koffiejongen na in de verste verte geen mens te zien. Je hoort de wind langs het gebouw razen, terwijl de airco er gierend nog een steentje bovenop gooit. Wat doe ik hier???

Op het verlaten Melbourne airport is het om 0300 's nachts te stil om te slapen. Bij elk geluidje zit je rechtovereind om er zeker van te zijn dat je rugtas nog onder je hoofd ligt. Een echte doorgewinterder reiziger ben ik nog lang niet. Maar er is hoop; De stoelen liggen eigenlijk zo gek nog niet en wanneer je je capuchon zo ver mogelijk over je hoofd trekt rust je toch een beetje uit.

Waarom wilde ik per se ook alweer naar de andere kant van de wereld? Heel eerlijk ik weet het niet meer. Mijn benen wegen lood, mijn wangen hebben sinds Oostenrijk niets anders meer gedaan dan gloeien, mijn grijze sokken zijn nog grijzer, en mijn joggingbroek heeft er inmiddels wat vlekjes bij gekregen ( ik ben zo blij met mijn joggingbroek!) O! Ik zou wel weer eens een warm hap willen eten.

Nog even volhouden Veer en dan staan de brede rugby mannen op je te wachten....

Reacties

Reacties

ijda hilbrink

hoi meissie

hopelijk voel je je al een stuk beter als je dit leest en
heb je lekker een poos geslapen. schone kleren en
een douche doen ook wonderen. onthoud goed je bent
daar nooit alleen in gedachten zijn we allemaal bij je.
ja waarom nieuw zeeland dat kan ik je ook niet vertellen ,het leek je gewoon een uitdaging en een
mooi land denk ik. geniet maar lekker van de mensen
de dieren en de mooie natuur en uh ja als je die stoere
rugby mannen tegekomt say hey from my mother

dikke kussen en knuffel mams

Martin

Hoi Vera,

Tja het is een stuk vliegen maar dan heb je ook wel wat. Aan de andere kant v.d wereld wacht het avontuur. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt v.d lange reis en ga je heerlijk genieten v.h mooie land. Heel veel plezier en ik hoop snel weer mooie verhalen te lezen op je web-log. Hele fijne vakantie,

Groeten Martin

Jorrit

Waarom wilde je dit ook al weer?
Stel deze vraag nog een keer over een paar weken! Veel plezier!

Saskia

Hi Vera,

Imagine this, een stapel facturen, AFAS, Swift, kantoor lampen, Coengebouw lunch .. grijze lucht en regen..
DAAROM .. je wil advontuur en voelen dat je leeft.

ps zo erg is he hier niet hoor... :)

Grtjes Saskia

Saskia

avontuur .. enthousiaste letter te veel.

Frank

"mijn wangen hebben sinds Oostenrijk niets anders meer gedaan dan gloeien".... dat herken ik!!! Maar dat had bij mij een andere oorzaak denk ik :) Inge gaf me de link dus nu kan ik je reiservaringen meebeleven. Leuk! Viel Spaß daar hè. Groetjes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!