ikganaarnz.reismee.nl

Pffff..

Goed daar gaat ie dan...

All you need is two feet and a heartbeat. Right?

Joop

Heel veel reis plezier en dat je maar heel veel mooie ervaringen mag opdoen.

Jascha

Wow! Jij gaat een mooie reis maken! Doe je goed :) Geniet ervan lieve Vera en ik volg je verhalen en foto's graag. Dikke kus!

Isolde

Jammer dat ik je belletjes heb gemist! Ik belde je net maar je bent al gevlogen helaas. Meid ik wens je goede vluchten ik hoop dat je lekker in de watten word gelegd. Heel veel plezier en take care. Dikke kus en lieve groetjes van Ben, Ryan en mij

Joop

GOEDEMORGEN NEW ZEALAND!!!!! Heb ik het nou goed dat er geen + 10 maar + 12 uur tijdsverschil is? Dus ben je nu zo ongeveer wakker aan het worden, na denk ik, wel een hele lange vermoeiende reis. Even lekker bijtanken en aclamatiseren en dan heerlijk volop gaan genieten. Gelukkig zijn we hier helemaal niet jaloers. echt waar, helemaal NIET. TOTAAL NIET!!! Lekkere temperaturen daar en een geweldig mooi land. WAUW!!! Nogmaals heel veel plezier. DIKKE XXXXXX

Joop

Goedemorgen New Zealand, Goedemorgen lieve dochter. Wij zijn hier net uitgewerkt maar bij jou daar zijn de New Zealanders aan hun vrije zaterdag begonnen. 12 uur verschil met ons. Wij gaan straks lekker slapen maar zijn reuze benieuwd wat jij straks lekker gaat doen. Lekker zonnen? lekker reizen? Lekker shoppen? Lekker terrassen? LEKKER GENIETEN!!!! Jeuj, véél plezier!!!! XXX